2013. szeptember 1., vasárnap

1.rész

Mivel a suli holnap kezdetét veszi,Jessie és Cierra társaságába elmentünk a plázába. Reggel kicsit nehezen másztam ki az ágyból,mert este vagy 2-ig olvastam.Na,ja.Gondolom,most azt hiszitek,hogy stréber vagyok,pedig nem,csak szeretek olvasni és tanulni.Oké,tényleg stréber vagyok.Na,mindegy.Mivel New York szélén lakuk,és azért erre is van forgalom,Cierra bátya vitt el minket.
-Angel,itt vannak a lányok.-kiabált fel anyukám,én pedig lementem.
-Majd jövök.-adtam egy puszit,de apám megállított.
-Van pénzed??-vette elő a pénztárcáját.
-Van valamennyi.-mondtam,de ő a kezembe nyomot egy bizonyos összeget.
-Köszönöm.-mentünk ki.A kocsiba mindegyikünk hátra ült.Mivel Cierra bátya elég jó fej,nem szólt,hogy n énekeljünk.Persze az egész utat végig ökörködtük és nagyon jól szórakoztunk amikor a pirosnál 2 lány kocsija mellett álltunk meg,és Brandon nézte őket,mi meg egy "Huu..Valakinek tetszik a lány!" kiáltással leégettük.De most ez van.:)
-Akkor 3 óra múlva a találkozunk a mekibe.-szálltunk ki a kocsiból.
-Ja.-szólt utánunk Brandon. Jessie a ruhákhoz akart menni,Cierra a cipőkhöz,én pedig a könyvekhez így nehezen tudtuk eldönteni mi legyen.
-Először menjünk a ruhákhoz ahol max 1 órát töltünk el,utána a cipőknél is ugyan annyit,majd menjünk át a könyvekhez.-dobtam be az ötletet.
-Oké.De csak 1 órát töltünk a könyveknél is.-nevette el magát Jessie.
-Annyit.-sétáltunk be a ruhákhoz. Jessie vett magának egy felül fehér,alul fekete egybe ruhát,Cierra egy teljesen fehéret,én pedig egy farmert és inget.A cipőknél mind a hárman tornacipőt vettünk.A könyveknél 2 könyv között válogattam de inkább az alkonyatot vetem meg.Csak az első részét.Mivel letelt a 3 óránk átmentünk a mekibe,ahol Brandon,és 5 haverja ült.
-Kész vagyunk.-mentünk oda hozzájuk.
-Mehetünk,vagy esztek valamit??-kérdezte kedvesen Brandon.
-Eszünk.-mondtuk,és Brandonéktól nem messze elfoglaltunk egy asztalt.A pulthoz csak Cierra és én mentünk mert Jessie telefonált.
-Kik ezek a fiúk??-kérdeztem a sorban állva.
-Brandon haverjai.De csak az egyik fiút ismerem.A neve Gabe. A többi még a számomra is idegen.-vont vállat.Hátra fordultam 1 mp-re,majd vissza Cierra-hoz.
-3 colát,és 3 sajtburgert kérünk.-adta le a rendelést.
-Lesz még 3 fagyi is.-szóltam oda.Mikor megkaptuk a rendelést vissza mentünk az asztalhoz és enni kezdtünk.
-Találjátok ki kiket láttam az előbb.-ivott bele a colájába Jessie.
-Na kit??-haraptam bele a hamburgerembe.
-Cara-t és Justin-t.-nevette el magát.
-Azt hittem,már szakítottak.-nézet fel a kajájából Cierra.
-Nem,még együtt vannak.-ette meg az utolsó falatott Jessie.
-Cierra nincs kedvetek megnézni egy filmet??-állt mellém Brandon.
-Milyen filmet??-fordult felé Jessie.
-Ami éppen menni fog.-vont vállat.
-Nálam már nincs pénz.-motyogtam.
-Én nálunk se.-válaszolt Jessie és Cierra.
-Meghívunk titeket.-hallottam a hátam mögül egy hangot.
-Na látod,Gabe-ék meghívnak titeket.-vette el Cierra coláját.
-Héj,azaz enyém.-vette vissza.
-Ne izélj már.Na gyertek.-ment vissza a haverjaihoz Brandon.
-Tuti filmet akarunk nézni??-kérdeztem a lányokat,mikor a fiúk hallótávolságon kívül voltak.
-Nincs más.-volt vállat Jessie.
-Brandon visz minket haza.-motyogta Cierra.
-Hát legyen.-siettünk a fiúk után.
-9 jegyet szeretnénk a Föld utánra.-mondta a pénztárnál Brandon.Mikor megkaptuk a 9 jegyet elindultunk a moziterembe.
-Köszi.-mondtam a mellettem haladó Gabe-nek.
-Nincs mit.-mosolygott rám.
-12. sor.-szólalt meg az egyik előttem haladó fiú.
-Oké.Hányas székek??-kérdezte Brandon.
-9-től a 17.-ig a mieink vannak.-mondta.
-Ki hol ül??-fordult felénk Brandon.
-Ülhetek a 10-es széken??-kérdezte Jessie.
-Én a 11-esbe akarok.-álltam mellé.
-Nekem megfelel a 9-es.-sétált hozzánk Cierra.
-Akkor én ülők a 12-esbe,Gabe és a többiek pedig a többibe.-foglaltuk el a helyünket.A film nagyon jó volt.Jessie teljesen oda van Jaden Smith-ért,és nekem meg Cierra-nak is bejön.
-Majd beszélünk.-fogott kezet a fiúkkal Brandon.
-Ja.-mondták majd felénk fordultak.
-Engem Gabe-nek hívnak.Ő Aaron,Dustin,Chris és Daniel.-mondta el a neveket Gabe.
-Engem Cierra-nak hívnak,de Gabe tudja.Ő pedig Jessie és Angel.-mutatott be minket Cierra majd egy "Sziasztok!"-kal elindultunk.
-Milyen volt a film??-kérdezte Brandon már a kocsiba.
-Jó.-bólintottunk.
-És mit vettetek??-faggatott tovább minket.
-Cierra és Jessie egy egybe ruhát és tornacipőt,én farmergatyát,inget,tornacipőt és egy könyvet.-mondtam el tömören.
-Bradnon holnap viszel minket suliba??-dobta be a boci szemeit Cierra.
-Egy suliba járunk??-mosolygott Brandon.
-Jaj,igen.-nevetett fel Cierra.
-Oké.Akkor majd elviszlek titeket.De haza gyalog kell jönnötök.-adta meg magát.
-Oké.-mondtuk.Otthon anyuméknak megmutattam a vett cuccokat,majd fölmentem a szobámba és olvastam kicsit.Várom,a holnapot hiszen új suli meg ilyenek,de azért izgulok is.

2 megjegyzés: